lailanandersen

Er der ordentlig plads til sofaen?

Laila Nygaard
7 years ago
last modified: 6 years ago

Vore lejlighed er ikke færdigbygget, men jeg vil gerne være lidt på forkant med indretningen. Sofaen vi godt kunne tænke os, er netop nu på tilbud - og jeg har tegnet den ind på plantegningen. Den er 290 cm bred. Bliver det for mast med 1 meter til hhv vinduesparti og køkken ø? Det har jeg svært ved at vurdere, selvom jeg godt ved hvor stor en meter er ;) Findes der guidelines for luft omkring sofaer?




Comments (10)

  • PRO
    Thellefsen
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    Hej Laila,

    Spændende projekt, du har gang i.

    Hvad skal du have ved området bag sofaen? Jeg synes umiddelbart ikke, at det er et prob i forhold til én meter på hver side af sofaen, men mere om du laver stuen for "tung" med megen møblement i den sydlige del, så der ikke er ligevægt i rummet.

    Kh Camilla, Hubstay Boligstyling

  • Laila Nygaard
    Original Author
    7 years ago
    Tak for svar. Det beigefarvede mod nord er String-reoler. Måske jeg bare kan trække sofaen lidt mod nord, så rummet er fyldt bedre ud.
  • PRO
    Thellefsen
    7 years ago

    Super fint med String ... ja enig, så giver det rigtig god mening at placere sofaen længere mod nord, så der er ligevægt i rummet. Desuden kommer sofaen således fri fra køkkenøen, og fjernsynet er fortsat i passende afstand fra sofaen. Held og lykke med dit nye hjem. Super elegant sofa!

  • Laila Nygaard
    Original Author
    7 years ago
    Mange tak fordi du tog dig tid til at svare
  • Trine Nyborg
    7 years ago

    Jeg synes bestemt det virker luftigt nok omkring sofaen - elsker desuden når folk 'tør' at give møblerne ud far væggen og skabe liv i rummet ved at placere møblerne i øer og hyggekroge!

  • Julle Petersen
    7 years ago

    Hej Laila. Fed indretning! Hvor er sofaen fra om man må spørge? Den ser super fin ud.

  • Laila Nygaard
    Original Author
    7 years ago
    Tak. Sofaen er fra ILVA
  • Ida Holst-Andersen
    7 years ago
    Det er en skøn sofa, som jeg godt kunne tænke mig. Hvad hedder den? Så jeg evt kan finde den i Ilva.
    Laila Nygaard thanked Ida Holst-Andersen