sofiehansen1

Vægfarve til soveværelse - hvilken en ville i vælge?

Sofie Hansen
7 years ago
last modified: 6 years ago

Jeg kan ikke beslutte mig - for de er alle fine. Så nu vil jeg lade beslutningen være op til jer ;) Hvilken farve skal jeg vælge som bagvæg til min seng? Vil kun male den éne væg!


Mørk blå
Lilla
Rosa
Støvet grøn

Comments (8)

  • ptrisja
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    Det kommer lidt an på hvordan soveværelset ellers tager sig ud, men jeg kan bedst lide den grønne eller den rosa. - Måske er jeg farvet af de seneste 2 houzz tours ([her[(https://www.houzz.dk/magasin/houzz-tour-moderne-jul-med-gammeldags-hygge-stsetivw-vs~77114415) og [her[(https://www.houzz.dk/magasin/houzz-tour-fra-gammelt-vaffelbageri-til-krea-pernilles-rosa-oase-stsetivw-vs~76531291)):

    Houzz Tours Krea-Pernille · More Info
    Jul hos Christine · More Info

  • Malthe Winther Kühn
    7 years ago

    Navy blå som bagvæg ser virkelig fedt ud!

  • S. M. I
    7 years ago

    Er helt enig i, at det kommer an på, hvordan værelset ellers tager sig ud. - Og ikke mindst hvad det er for noget lys, der kommer ind udefra ift., hvilken verdensretning vinduerne vender i. Kan du ikke vise et billede eller to?

    Selv drømmer jeg om at male væggen bag min seng mørk violet eller mørk gråblå.

  • PRO
    Living Art A/S
    7 years ago

    Blå er en rigtig god farve og kombinerer du det med lyse gardiner, står farven flot.

  • vibeke Hølund
    6 years ago
    Den blå, hvis min nattesøvn er ustabil. Farven giver ro og tryghed. Og det er vel det, man skal føle i sit soveværelse. Flot afstemt med de øvrige elementer i rummet.
  • Gritt Pitz
    6 years ago

    vi er lige flyttet i hus og har valgt den støvet grønne i soveværelset, og det er så flot...det krævede dog at alt sengetøj blev skiftet ud så det kunne passe til den nye væg ;-)

  • laila k
    4 years ago

    Vi har haft den blommefarvede (Bombai Night) (som tonen korrekt hedder - ikke lilla) i vores soveværelse i flere år. Elsker den. Selvom rummet er lille, har vi malet 3 vægge i farven, da der er 2 vinduer i rummet. Sidste væg er hvid, sengen er bygget ind mellem 2 klædeskabe med hvide forhæng og 3 topskab med indbygget dæmpbart lys. i klædeskabet er der lavet en udtrækshylde der gør det ud for on/off-sengebord. Vi har valgt hvidt og en ren mørkegrå som kontrast på sengetæppe, puder og interiør. Gulvtæppet er også gråt. SÅ lækkert, roligt og hotelagtigt rum. Nu flytter vi og har denne gang valgt en dyb let støvet denimblå i soveværelset