jessica_vonelvis

Industriellt möter retro

Jessica Jelvin
7 years ago
Hej,
Jag kommer öppna en klädbutik där jag vill att inredningen går i rustikt i industriell stil som möter retro/vintage. Har dock problem med att få det hela att hålla ihop utan att kännas hyfsat stilrent.

har ni några tips på vad som funkar?

tänker mig järn eller kopparrör som klädhängare och eventuellt att dessa rör håller upp hyllplan i teak.

Comments (6)

  • Sophie I
    7 years ago

    Wow vilket spännande projekt! Och kluriga stilar att få ihop. Hoppas någon inredare här kan komma med bra tips! :)

  • Sophie I
    7 years ago

    Kanske du kan hitta inspo här, sökte på industriell stil+garderob: https://www.houzz.se/foton/foton-paa-industriell-garderob-och-foervaring-phbr1-bp~t_21006~s_21184

  • Fanny B
    7 years ago

    Kanske du kan få inspiration genom att ta en sväng på stan och kika in i butiker med samma målgrupp/stil som den du ska ha? Lycka till!!

  • PRO
    Jenny Palmblad
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    Hej! Om du känner för att sätta lite färg har Glimt.se stålställningar som funkar fint som lite annorlunda butiksinredning. Lycka till med din butik. Vänligen, Jenny

  • PRO
    nolu
    7 years ago

    Hoppas du hittar något fint, kika gärna in på nolu.se vi har kanske några produkter som passar dig superb!:)