jennyochmartin

Vilken dekoration?

Jenny och Martin
8 years ago


Klassisk lägenhet · More Info

Jag har själv designat dessa spegelhyllor där tanken är att man kan placera föremål i dem och på så sätt skapa ett eget tavelmotiv. Nu kommer min fråga till er, vad för typ av dekoration skulle du placera där?



Klassisk lägenhet · More Info


Comments (9)

  • Anna Holmquist
    8 years ago

    Jag tycker att de är superfina som de är, särskilt när de sitter i grupp. Kanske några enskilda saker vore fint, men utan att det blir plottrigt. En vas med en kvist i t ex eller en ljusttake med ett tänt ljus i.

  • helenewennerstrom
    8 years ago

    Så smarta och mycket snygga! Jag hade nog placerat en värmeljus-hållare där, ger liksom dubbelt sken ;) håller dock med att dom är snygga i sig.

  • Victoria Axlund
    8 years ago

    Superfina som där är, speciellt när de sitter i grupp! Men lite värmeljus i skulle vara super mysigt när det börjar bli mörkt

  • Sarah Sterner
    8 years ago

    Som de andra har rekommenderat så skulle jag nog använda mig av ljusstakar. Dock hade jag nog testat större ljus än värmeljus, kanske en snygg ljusstake från Georg Jensen i silver med fina vita antikljus i.

  • PRO
    Studio In
    8 years ago

    Effektfullt. hade definitivt lämnat någon/några tomma sen jobbat med någon mini-hängväxt och enstaka prydnader. Gillar att hålla det luftigt! Hade varit vaksam med ljusen, kan sota ordentligt på såpass grunda hyllor. Kör hårt!

  • ostensson_maria
    8 years ago

    någon fin mässing detalj, (som det finns massor av just nu,) för det skulle plocka upp kanten från kristallkronan som man ser i spegelbilden och sen nån liten glas/kristallvas med en grön kvist i tror jag skulle återkoppla fint till den eleganta stilen du har skapat, och de övriga skulle jag lämna tomma så att det andas.

  • ostensson_maria
    8 years ago

    hittade dessa på pinterest

  • PRO
    Unique things by Lingmerth
    7 years ago

    Jag hade satt små tavlor, prints i dem. Du kan hitta flera av mina illustrationer i olika storlekar i min webbutik: www.uniquethingsbylingmerth.com