anna_38

Var hittar jag en snygg dörrmatta?

Lisen Karlsson
8 years ago

Det här är min dörrmatta (från IKEA) och jag gillar den men den är alldeles för hög så dörren (som går inåt) är svår att öppna så jag måste köpa en ny, lägre dörrmatta. Jag skulle vilja ha en riktigt snygg dörrmatta men var kan jag hitta den? Några tips någon?

Comments (8)

  • Heidi Allen
    8 years ago

    Kolla på Mio's hemsida! Köpte en där för ett tag sen, bra kvalité och design

  • Sara Norrman
    8 years ago

    Å vilken bra fråga! Jag gillar nämligen verkligen den där från Ikea, men av nån anledning gör min hund det också och envisas med att äta upp den... Kanske dags att pröva Rum21!

  • PRO
    Unique things by Lingmerth
    7 years ago

    Gå gärna in och kika på mattorna som jag säljer in min webbutik, jag är konstnär och det är min design på dem. De är alla unika och med härliga mönster och färger. Kika in här: www.uniquethingsbylingmerth.com

  • mariannese
    7 years ago

    Det finns ju många snygga dörrmattor men jag har samma problem som Lisen, att de flesta är för tjocka för att jag ska kunna öppna min inre ytterdörr. Nödlösningen blev en urtråkig svart gummimatta men jag letar fortfarande.

  • PRO
    Björnol mattor online och i butik
    2 years ago

    Varför inte använda en tålig vävd plastmatta, finns att köpa online direkt från tillverkaren:

    https://bjornol.se/plastmattor/

  • Pary Hail
    last year

    Ikea har ett väldigt stort utbud, och det finns alltid rabatter. Det är bra att du kan beställa online och välja en lämplig kampanjkod för dig själv