ditte_scofield

Hjælp til køkken søges

ditte_scofield
5 years ago

Jeg søger rådgiving i forbindelse med et nyt køkken. Kan det eksisterende renoveres? Skal vi slå en væg ned? Belysning? Gulv? Der er mange spørgsmål, så et besøg i vores køkken ville være optimalt. Vi bor på et lille landsted, og køkkenets stil må gerne være i tråd med husets alder (200 år).
Postnummer 4130.
Jeg håber at dette forum kan hjælpe mig med den rigtige fagperson.
Mvh Ditte

Comments (3)

  • PRO
    Design By Funch
    5 years ago

    Hej Ditte.


    Jeg er indretningsarkitekt og vil meget gerne hjælpe jer med et nyt køkken, belysning m.m.

    Da jeg ikke har set jeres køkken, kan jeg ikke umiddelbart vurdere om det kan renoveres, men hvis i har brug for indretningshjælp kommer jeg gerne forbi :)

    Jeg har erfaring med alt indenfor indretning, også renoveringsprojekter, og jeg kan lave 3D illustrationer af et evt. nyt køkken hvis i har brug for dette til at vurdere om i vil vælte en væg. Jeg kommer fra Ringsted så det er tæt på.


    Hilsen Camilla


  • PRO
    Hansen Living ApS
    4 years ago

    Hej Ditte

    Jeg har mange års erfaring i et indrette funktionelle og skønne køkkener og kommer gerne forbi og kigger og giver et par råd. Så kan vi altid se om der er grundlag for et yderligere samarbejde :-) Jeg holder til i 4652, så det er såmænd ikke så langt væk, og jeg kører gerne.

  • Nye Tider
    4 years ago

    Super