anna_holmquist26

Vad ska jag hänga på väggarna?

8 years ago
last modified: 8 years ago

Mina väggar är alldeles för kala och jag i desperat behov av tips på snygga tavlor, planscher och annat att sätta på väggarna. Jag älskar Olle Eksells fina prints men det måste ju finnas fler alternativ. Snälla, snälla kom med dina tips! Tusen tack!

Inspiration · More Info

Comments (12)

  • 8 years ago

    Jag kan tipsa om museibutiker också. Många av dem säljer online så det är bara att kolla runt och beställa!

  • 8 years ago

    Jag kan puffa lite för ett härligt företag Hjeltmans Grafiska som har fantastiska prints och den fantastiska konstnärinnan Malin Ljung.

  • PRO
    7 years ago

    Du kan ju gå in och kolla i min webbutik, jag säljer både orginalmålningar samt prints till ett billigare pris, välkommen att kika förbi: www.uniquethingsbylingmerth.com

  • 7 years ago

    Åh, Olle Eksell är ju legenden!
    Kanske hittar du något bland mina prints. Kolla min profil.

    Piano · More Info

  • PRO
    7 years ago

    Hej Anna, kanskje du finder inspiration blandt plakaterne på Nordic Design Collective sin hjemmeside? Nele | Yndlingsting
    www.nordicdesigncollective.se




  • PRO
    7 years ago

    Hej! Du får gärna kika på min profil, jag är konstnär och har ca 25 målningar där som du kan titta på för att få inspiration! :-)
    Kika även på min hemsida om du vill se mer www.aniawitwitzka.com
    mvh,
    ania

  • PRO
    7 years ago

    Kanske något från Itas design ;)

  • PRO
    7 years ago

    Spana in Architerior Galleryshop på architerior.co/galleryshop.
    Supernygga prints från unga fotografer som alla har givit sin personliga
    story till bilderna. Kul att få en inblick i vart och hur bilden
    skapades samt att få stötta unga fotografer :)

  • PRO
    7 years ago

    Hej, Gå in på www.prints.se och bli inspirerad. Välkommen Anna!

  • PRO
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    hejsan! Våga prova en maffig mandala tycker jag, passar överallt. Kolla gärna mina på adoptmyart. Välkommen :D/ Maria

  • PRO
    7 years ago

    Hej!

    Alla mina målningar är fulla med färg och lysser absolut upp! Besök gärna min sida Artbysool