trine_pro

Afstemning: Laver du din egen julekrans?

December er godt i gang og mange af os har allerede pyntet huset op til jul, både indvendigt og udvendigt. Når det kommer til julekransen til enten væggen eller døren, køber du den så eller laver du den selv? Stem og fortæl os om det i kommentarfeltet nedenfor.

Christmas Mantel · More Info


Jeg laver den selv
Jeg køber den
Andet - Uddyb i kommentarfeltet

Comments (8)

  • Anna Maj Madsen
    8 years ago

    Jeg har på ingen måde tid til at lave en selv, men synes det ser hyggeligt ud at have en på døren evt.

  • nej_ja
    8 years ago

    Jeg kan desværre ikke lave en krans selv, og jeg synes de er alt for dyre at købe. Men beundrer altid de smukke kranse, der er rundt omkring.

  • Johannelouise Andersen
    8 years ago

    Min Far laver den -han er super til det-godt håndværk han er gartner og nu lige fyldt de 80 :)

  • Annamusen
    8 years ago

    køber kransen, men laver selv pynten.

  • Heidi Timmermann
    8 years ago

    Laver den selv, sammen med en masse anden pynt til indendørs og udendørsbrug. Slapper af med det og glæder mig vildt til medio november, hvor jeg går igang.

  • Lene Larsen
    8 years ago

    Jeg køber kransen, da mine kreative evner ikke rækker så langt, men jeg synes, at det er så smukt

  • Mikkel Andresen
    8 years ago

    altid en købens :P

  • PRO
    Pernille Albers
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Jeg har haft blomster butik i 12 år. Så det er oplagt at jeg selv binder kransen. Nu arbejder jeg som boligstylist og har en blog. Check Pernillealbers.blogspot.com -Der ligger en video af hvordan du let binder en krans. Måske kan det inspirere nogen til selv at prøve. god fornøjelse.

    Har også en Houzz konto hvor du kan se mere